Oldalak

2020. május 4., hétfő

Félkész téglafal

Baráti családban új baba született, és mivel a nővérének is varrtam egy babatakarót, a kissrácot sem akartam kihagyni. :o)
Épp mostanában láttam egy mintát az interneten, ami megtetszett, nevezetesen, hogy téglafal szerű elrendezésben sorakozik sokféle mintás anyag:


A nagytesó takaróján is volt név, így a Dominik feliratot is belekalkuláltam a falazásba:


 Ugyan egy világosabb kékkel szerettem volna kitölteni a köztes részeket, de mivel nem tudok rőfös boltokba menni, az itthon talált közepest használtam:


 A felirathoz négyféle cérnából választottunk:


 Aztán felfalaztam a függőleges és vízszintes sorokat is:


 Egy kicsit szélesebb kerettel kialakítottam a megfelelő méretet, most már csak a boltokra kell várnom, hogy hátlapot is be tudjak szerezni a befejezéshez.




Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése