Oldalak

2020. április 30., csütörtök

A hosszan készülő blézer

Avagy, használjuk ki a karantén ráérős óráit...

Amikor a blézer eleje elkészült, elégedett voltam.


A hátulján első körben a középen futó pántot hímeztem meg, az elejével azonosan, aztán a két szabásvonalat hangsúlyoztam ki, pelenka öltéssel.



De ez kevésnek tűnt, így úgy döntöttem, hogy további vonalakat képezek a szabásvonalak külső és belső oldalán is, amiket szintén pelenkaöltéssel fogok kihímezni. Először elkészítettem a két oldalsót, jónak is tűntek:



Aztán a két belsőt, amik szintén jónak tűntek, így viszont már jobban szeretném, ha az oldalsók alsó vége is közelebb futna az alja közepéhez.



Most tehát bonthatom ki őket. De kibontom, mert úgy leszek elégedett a végeredménnyel. Még szerencse, hogy időnek most bővében vagyok, és filmet is találni hozzá eleget az interneten.

A háta javításával...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése