Oldalak

2020. május 16., szombat

Öröklődés

 A tündérség nyilván öröklődik, mert Zoé anyukája volt olyan édes, és megengedte, hogy ezt a "régi" képet megmutassuk, amin szolgálatba léptek az előző három tündérkék:


 A mostaniak se sokáig késlekednek, máris bekereteztem őket a réginél használt szivárványos és bézses anyagokkal (sorsszerűen mindenből volt még):



 Természetesen most is mindenkinek saját színű varázslat-sziporkái vannak:


 A régi hátlapból centire pontosan olyan széles darab volt, mint ami kellett:


 Az eredeti darabra Móni varrt kötőket, most egyből beépítettem azokat is, nekem így sokkal könnyebb, mint neki utólag. A hozzájuk használt ferdepántot úgyis tőle kaptuk. :o)


Hamarosan útra is kelnek.
Addig meg eszünk egy kis sült gombát, krumplipürével:


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Oh de gyönyörű az a 4 tündér!
És az milyen, hogy 6 és fél év múlva is van mindenből hozzávaló!

Fantasztikusak vagytok!

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Hát most lebuktam, annak idején is a kedvenc anyagaimból varrtam a hármakat, és azokból bizony nem vágok akárhova. ;o)

Megjegyzés küldése