Oldalak

2020. május 12., kedd

Tündéri kívánság

Hét évvel ezelőtt varrtam egy faliképet egy pici lánynak, hogy a Csipkerózsikából ismert három tündérek vigyázzanak az álmaira.
Most ez a kis hölgy kitalálta, hogy szeretne még négy tündért, egészen pontosan sárga, narancssárga, lila és fekete-fehér színekben.
Mi lehetne ennél édesebb kívánság? :o)
Elő is szedtem minden ideillő anyagot:


Aztán igyekezve, hogy a régihez hasonlítsanak az elrendezések, kiszabtam a négy új tündért:


Ezúttal is egy, saját színükkel varrtam fel őket az alapra, csak a kezüknél használtam rózsaszín cérnát:



Az összeállításuk előtt azonban elkészítettem az idei év első gombás ebédjét, mert abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a bátyánk szedett nekem tavaszi szentgyörgy gombát (hivatalosan azt hiszem májusi pereszke a neve) :


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Gyönyörűek!
Majd a gombapörivel együtt küldheted :)

a Matula ikrek írta...

Köszi! Igyekszem.
Fénypostával jó lesz, hogy a gomba meg ne romoljon?!
;o)

Megjegyzés küldése