Oldalak

2020. május 6., szerda

Pocok fotelje

Ezt is már egy ideje tervezgettem, és most végre megvalósult. Pocoknak ugyan kényelmes helye volt már eddig is a tőlem elorzott olvasófoteljében (nem, olvasni nem szokott, tudtommal - hacsak nem olyankor, amikor én dolgozni vagyok...):



De az ülőlap elején a szivacs már átnyomódott a tartóhevedereken, és a többi részt is szokta dagasztani, mintha nem lenne elégedett vele...
Így aztán kipárnáztam. A párna az én régi párnám volt, aminek műszálas a töltete, és már nem lehetett jól felrázni. Ez itt pont kapóra jön, nem tudja maga alól kifeküdni a tölteléket. Volt talonban ez a steppelt anyagom, szerettem, de ágytakarónak kevés volt, utcai ruhának meg nem elég szép, ide viszont pont jól beválik, a sötét színe miatt. Varrni is könnyű volt, az alján cipzárral nyílik, hogy alkalmanként majd mosni tudjam, és fölfelé egy gumis palástban folytatódik, így a fotel háttámlája is kevésbé fog koszolódni (bár a fotel huzata is levehető, most egyben azt is kimostam, de ahhoz a fél fotelt szét kell csavarozni).

Remélem, Pocc is elégedett lesz vele.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése