Oldalak

2011. december 10., szombat

Tündéres terítő

Vagy legyen futó, vagy asztalközép, ki hogy szereti, nevezze úgy, nálam, ami az asztalra kerül az terítő, legfeljebb kisterítő... :o)

Mikor a hímzésekkel elkészültem, és kitépkedtem a pauszt is a minták alól (mert én elvetemült, elfelejtkeztem a hímzés előrajzoló ceruzámról...), szabtam, láncvarrtam "néhány" kék és drapp négyzetkét.


Az előlap tehát elkészült (röpke pár óra varrás, vasalás és hasonlók után), választani kellett egy keretet köré:


Msn-en szavazást követő újabb vagdosás, varrás, vasalás, hátlap és flíz méretre vágás, gombostűzés, varrás, kifordítás, kifordítónyílás bevarrása után jött a mumusom, a steppelés.

Nem is erőltettem túlságosan, a keret kívül, belül van körbevarrva, és két hosszú, és négy rövid vonal a felezett háromszögek mentén, amik közrefogják a hímzett részeket. Nekem elégnek tűnik:


A hölgyek közelebbről:


A háttér anyaga magában mintázott, nem koszfoltok vannak rajta, vagy ilyesmik :o)



A hátoldalt nem mutatom, mert bevallom, ejtettem néhány kisebb becsípést a steppelés során. Viszont, aki azt nézi, az nem barát... ;o) Esetleg meg sem érdemli ezt a szépséget karácsonyra...

Úgyis pont méret a varróasztalomra.... VUHÁHÁHÁHÁ


Viszont már csak 15 nap karácsonyig, és még mindig akad varrnivaló (főleg, mert mindennap eszünkbe jut még valami, amit meg lehetne varrni, még valaki, akit meg kéne ajándékozni...), szóval...


Folt. köv.

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon jók lettek a hölgyek és az egész! (Tényleg megtartod?)

Lonci (Győr) írta...

Vidámak:-)))

a Matula ikrek írta...

Köszönöm!
Nem tartom meg, ahhoz túl jó a szívem. :o)

Megjegyzés küldése