Oldalak

2011. december 4., vasárnap

Aktuális sapkák

Zolim, aki villamosvezető, megkért a héten, hogy vegyek neki valahol egy Mikulás sapkát, mert hatodikán abban szeretne vezetni, leendő utasai felvidítására.
Vannak ugyan piros és fehér maradék termovelúrjaim, de mielőtt még előkerestem volna őket, egy utcai árusnál megláttam, és olcsósága miatt meg is vettem egy sapkát. Itthon derült ki, hogy kb. Z feje tetejére jó, illetve, gyenge anyaga miatt megnyújtható, de olyan kajla, elálló karimája lett, hogy alig bírtuk abbahagyni a nevetést (sajnos lefényképezni nem engedte magát benne).
Így aztán mégis csak varrás lett a vége, a keskeny, nyúlott karima helyett széles, szépet varrtam a tűrhető felső részre.

Ilyen volt:


Ilyen lett (kényelmes, meleg, és még csinos is):


S ha már elkezdtem, gyorsan megvarrtam két, különböző méretű mását a Meskára:


Varrok persze mást is, de azok majd csak a karácsony utáni bemutatóban kerülnek ide.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése