Oldalak

2011. december 19., hétfő

Egyedül nem megy

Bizony, pár nélkül még a szoknyák élete sem ér fabatkát sem. Tehát elő a következő farmernadrággal, és termomaradék híjján dupla hurkolt pamut (pólóanyag) bélésre fel!

A csillagos szoknya párját készültem megvarrni, na ugyanolyanra természetesen nem, hisz mit is kezdene egy ifjú hölgy két egyforma szoknyával?

Mivel a bélés dupla anyag, amik ráadásul foszlanak is, az alja ennek nem lehetett nyitott, így nem levágtam, hanem felbontottam a farmerszárak alján a varrást, később ezt hajtottam vissza, belefogva a már hozzásteppelt béléseket.

Itt tartottam csütörtök délután, aztán bátyánkkal elutaztam Pestre Zsuzsit boldogítani. Sajnos nem készültek képek, de ha láttatok három roppant vidáman mászkáló emberkét a városban, azok mi voltunk. Turkálóból ki, antikváriumba be, és így tovább... :o)



Miután hazaértünk, folytattam a szoknyát, hamar elkészült már. Díszítésnek két, agyonbolyhosodott pizsamáról mentett cicarátét került, minő szerencse, hogy a rátétek eredeti minőségüket őrizték meg:


A derékrész nem ennyivel sötétebb az aljánál, csak a fotón, egyébként ez is gombolható gumival szolgál, az átméretezhetőség jegyében. Mivel arról már mutattam képet a másik szoknyánál, itt a visszacselezett alját képezem ide:

Ma egy köbméter ajándékot csomagoltam el, még visszaülök a varrógéphez szinte csak a szórakozás kedvéért, és semmi bejglisütés vagy nagytakarítás...


Folt. köv.






1 megjegyzés:

La La Lauren!!! írta...

Thank you so much for posting to Refashion Co-Op’s Refashion First Friday! the cats make me smile!
LaLaLauren
Editor
Refashionco-op.blogspot.com

Megjegyzés küldése