Oldalak

2010. szeptember 3., péntek

Csillagos délután



Avagy a foltvarrók egysíkú gondolkodása...

Nagy munkában vagyok (végre, már nem a láz, meg egyéb gethaságok uralják a délutánjaimat...), rátét mintákkal dolgozom. Szivecskét még csak rajzoltam fejből, de kellett volna egy csillag. Ez sem lehet probléma, egész dobozom van már tele papírsablonokkal, de nekem egy akkora kellett, mint a szivecske, és helyes kis formás, nem valami sima szabályos ötágú, amit szerkeszteni tudnék.


Ezen törtem még a fejem, de neki kellett lássak a főzésnek, mert ugye enni, azt azért kell. Krumplispogácsát sütöttem, ami nálam legritkább esetben kerek :o), lehet pillangó alakú, vagy virág, vagy kocka, vagy csík, stb. A szaggatáshoz tehát előtúrtam a kis szaggatós dobozomat, amiből mi került legelőször is a kezembe???



Igen, a pont megfelelő csillagforma!



Ennek örömére a pogácsa is csillag alakú lett!


Mindenütt minták, mindenütt sablonok, és minden anyag varrnivaló... :o)


Ha elkészül a "titkos" munka, majd azt is megmutatom!


Épp ezért...



Folt. köv.

3 megjegyzés:

Belinda írta...

Jó kis árukapcsolás! :)

Ági írta...

De egy rendes foltvarró családjának szeme sem rebben, hogy az egyébként kerek pogácsa miért lett csillag alakú :-)))))

a Matula ikrek írta...

Nem is rebbenik! ;o)
Már szerintem hozzászoktak, hogy nálunk semmi sem olyan alakú, mint másnál...
Például a rumoshold legritkább esetben hold alakú, többnyire csak téglalap, vagy háromszög (amikor nincs kedvem szaggatni).

Megjegyzés küldése