Oldalak

2010. szeptember 23., csütörtök

Biztos jó voltam :o)



Nem is olyan régen volt, hogy kicsit irigykedve olvastam egy amerikai varrónőtárs, Atlanta blogján, hogy egy garázsvásáron nagy kupac régi-régi szabásmintát talált, és "fillérekért" hozzá is jutott.
Bizonyos szempontból én most még jobban jártam, mert hála a varrási mániámról való információk terjedésének, párom egy barátjától egy rakás varrós újságot kaptam ajándékba. A képen már szétválogatva láthatjátok, vannak benne Burdák, két gyerek Burda különszám, egy adag moletteknek való, az alsó sorban pedig két PraMo (majdnem ugyanaz, mint a Burda), egy kismama ruhás füzet, és két Butik, meg egy ESKÁ, amik szintén ugyanebbe, a szabásmintás, varróújság kategóriába tartoznak. Szinte mindhez megvan a szabásminta ív is, de amelyikhez nincs, az is jó ötletadó lehet.



Nem is kell mondani, milyen kellemes estém volt, mire mindet végiglapoztam! :o) Imádom a régebbi, főleg az ifjúkoromra ;o), a kilencvenes évekre tehető példányokat, nekem az akkori divat jön be legjobban. Illetve, abból jön be a legtöbb dolog, mert sose tetszik minden, és mindig van legalább egy-két dolog, ami tetszik. Ami meg nem, az is jól jöhet még, megrendeléskor.
Mielőtt elpakolom őket, nyilván még egyszer átnézem, megvan rá a jó indokom is, hiszen az emlékezetembe kell vésnem a különleges darabokat! :o)

Aztán keresek valami varrnivalót, és azzal...

Folt. köv.


2 megjegyzés:

Ami írta...

:) Örülök, hogy örülsz :)

Hegemony77 írta...

Tényleg szerencse dolga néha milyen kincsekre lel az ember! Én nemrég találtam rá egy olyan könyvre amit évek óta kerestem... Tedd el jól őket!

Megjegyzés küldése