Oldalak

2020. június 20., szombat

Póló mentés

Az újra hasznosításra váró pólóim közül a kismama pólók előkészítése közben előkerült egy olyan darab, amit a helyes virágmintája miatt vettem meg a turkálóban, gondolván, hogy a foltos nyakát levágom, és az aljából helyes kislány szoknyát varrok. De aztán csak várt, és várt. Most viszont eszembe jutott egy másik megoldás rá, amivel eredeti formájában lehetne újra használni. Krisztinek meg is tetszett, tehát neki varrtam meg. Találtam póló anyag maradékokat a virágok színeiben, világoskékben és fehérben. A kékből először is megtoldottam az alját, aztán a kimoshatatlan foltjait a két színből kivágott, rátét virágokkal takartam el.

kicsit rövid, kicsit foltos

kimoshatatlan pacák
hosszabb, és virágosabb
na, így már szalonképes

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése