Oldalak

2020. június 10., szerda

Kismama póló 2.

Mivel egy póló nem elég, kisebb szériát tervezek az itthon talált anyagaimból a kismamának. Ez a darab egy párnahuzatból készült. Felénk még ritka a pólóanyagból készült ágynemű, ez a darab turkálóból származott hozzám. A tarka színei, és mintája, meg az anyaga mindjárt ruházati célért kiáltott, de eddig nem tudtam, hogy szabjam át. Most, a funkció segítette a dolgomat, a felső részét az előző pólóról másoltam (bár külön szabott ujjára nem futotta), az alját pedig nem vágtam le ék alakban, a kék mintájára, csak a karöltő alatt befelé készítettem egy vágást, vízszintesen, és az alsó bőséget behúztam. Így szemből nem az a tipikus, mell alatt, vagy felett húzott terhesruha fazon, de benne van a kényelmes bőség.



Folt. köv. , még két darabhoz választottunk anyagot egyelőre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése