Oldalak

2020. június 12., péntek

Dominik téglái

Ma végre nyárszerű az időjárás is, már reggeltől, így kint is készítettem egy fényképet a frissen elkészült babatakaróról:


 Ha az asztaltól, amin fényképeztem a takarót, kicsit balra fordulok, gyönyörködhetek a tavasszal brutálisan megnyesett rózsabokromban, ami pillanatnyilag óriás vágott-virág csokornak néz ki:


 A szobában viszont jobban tudok felülnézeti képet lőni. Mikor hátlapot vettem, nem voltam elégedett a választékkal, de mivel a hátlap csíkos anyagával szegtem a széleket, így utólag már tökéletesnek tűnik a választás:


 Hogy a steppelés esetleges kis ferdeségeit ne nagyítsa fel optikailag a csíkozás, épp keresztben futtattam a varrásvonalakat a hátlap csíkjaihoz képest:


 Bár a naptár júniust mutat, a májusi pereszke meg ugye neve szerint is tavaszi gomba lenne, azért a bátyánk szedi, amíg van. Már készült gombamártás, sült gomba, tejszínes-gombás-sonkás tészta, gombás tojás és bolognai szósz gombával. A legfrissebb feldolgozási mód pedig a lesütött gombával töltött fasírt:


A tanév második felének furcsaságai ellenére a ballagás idén sem marad el (csak teljesen átalakul), és mivel nálunk három lány is befejezi az általánost a rokonságban, ideje ajándékot varrnom nekik...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése