Oldalak

2020. június 29., hétfő

Örökké farmer

 Mielőtt megint elpakoltam volna a farmerokat a múltkori turkálás után, a leesett apróbb foltokból összeeszkábáltam négy újabb panelt (úgy látszik, én farmerból már csak panelekben tudok gondolkodni...). Nyitott széllel, kis átfedésekkel egymásra pakoltam a foltokat, amíg elégedett lettem az eredménnyel, aztán fehér cérnával össze-vissza tűzködtem őket egy alapra:


 Azok, amik egy-egy mentett zsebet is kaptak, lettek két táska hátulja (szerencsémre a pántok kijöttek két hosszabb darabból):


 A bélésük egy centire kiszámolt Zsuzsi féle kék ágynemű maradék lett, éppen egy-egy zseb fért még ki belőle:


 A kész táskák eleje pedig imígyen mutat (hasonlóak, de mégsem egyformák, mint az ikerlányok, akik ajándékba kapták) :


Ebből a fajtából még egy darab szükségeltetik, mert a család másik ágán is elballagott általános iskolából egy leányzó...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése