Oldalak

2020. június 3., szerda

Eredményes hétvége

Még hét közben készült akác és bodzaszörp MÁK recepjte alapján, így mire Zsuzsi jött hétvégézni, ezeket meg is tudtuk kóstolni:


 Hétközi mentés még a mézes-mustáros csirke maradékának pizzatésztába pakolása némi tejföllel és sajttal, hogy szaftosabb maradjon:


 Süthettem volna simán pizzának is (akkor ugyan egyenletesebb elrendezés szükségeltetett volna...), de inkább összehajtogattam calzone-nak, így gusztább lett:


 Hát még mikor megsült:


 Mindeközben a farmerokat csak foltoltam és foltoltam hűvös halmokba:


 Aztán persze bekajáltam a calzonémat is, némi friss paradicsomokkal:


 Hétvégén aztán végre elkészült teljesen a farmer takaró is. Vagy inkább féltakaró... hisz a méretei kb. 1mx2m. Vagy akár ágyvégtakaró, mert az ágy végébe összerakott ágyneműt hivatott elrejteni.


 A hátulja kicsit unalmasabb, de látszik rajt, hogy sok varrást igényelt:


 Aztán egy kis szabadidőnkben (készült két sütemény, pizza, a farmertakaró, sétáltunk a kutyával, végre újra családot látogattunk, gombát pucoltunk, hajat festettünk... stb.) összeállítottunk egy újabb blokkot a tarka maradékos szatyorból is:

 
Némi anyagbeszerzés után én is egy korábbi előlapot takarósítok, azzal...


Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése