Oldalak

2023. július 19., szerda

Virágos varrógéphuzat

 Nem vitás, a harmadik huzatnál már nem volt kedvem rendezetlenül improvizálni a foltozást, mert az sokkal nehezebb, mint rendezettet varrni, ezért ennél egy hagyományos, négyzetes elrendezéssel kezdtem az egyik oldalon:

Itt az eddig használt kék farmerek mellé kék-zöld színeseket használtam, főleg virágmintával, de a tetején a kockás részét használtam a dekorvászonnak. A másik oldal bírósági lépcsőminta, váltott színezéssel:

A keskeny, trapéz oldalon kipróbáltam a kistáskámnál kitalált és végül elvetett virág-felvarrási módokat (háromféléből a táskánál csak egyet használtam):


A másik keskeny oldal "csak" csíkokból és négyzetekből áll, ez hasonló a két előző huzat mintáihoz:

Fel az utolsóra, ami más szabásmintát kíván, hisz nem háztartási varrógép, hanem egy lock!


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése