Oldalak

2023. július 30., vasárnap

A majdnem strandtáska

 De most tényleg... Már az egyik oldal foltvarrásánál is meginogtam, hogy nem szabok belőle trapéz alakú varrógéphuzat-részletet, hanem táskának félreteszem:

Jó, itt még takaróvá is kereteződhetett volna tovább. De mikor elkészült a huzat, és letettem fényképezni a földre, megmutatta, hogy strandtáska akar lenni, csak varrjak rá két nagy fület:

Aztán mivel lock-om nincs, amin fényképezhettem volna, két nagy gabonapelyhes doboz segített formában tartani:


Barna és farmerkék volt az eredeti elképzelésem a felhasználandó anyagok terén, de aztán bordóval és pirossal kiegészítettem, mert a barnákból szűkös volt a választék.

Régóta nézegetett mintákból próbáltam ki egy-egy oldalnyit, mindegyik tetszik:


Ha már úgyis benne vagyok még a farmeres dobozban, egy rég sorára váró díszpárnahuzat is elkészülhet végre.



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése