Oldalak

2022. május 4., szerda

Kisautók kékben-zöldben

 Hát ez is eljött. A legidősebb keresztlányomnak hamarosan kisbabája születik. Ha belegondolok, hogy rajta kívül vannak még páran, és ő sem biztos, hogy csak egy gyereket akar, akkor igen örülök, hogy sok alkalmam lesz még takarókat varrni babáknak.

De most kezdjük az elsővel! Azt már jó előre tudtuk, hogy fiú lesz, tehát ehhez válogattam a színeket és az autós mintát:

Aztán kiraktam az alapos tervezés és többszöri újraszámolás utáni ötletet, de nem igazán azt a képet adta, amit gondoltam, hogy fog. Viszont attól még jó kis minta lett:

 

Zsófi fürge keze mellett nem lehetett elöl hagyni a kockákat, ezért egy takarón raktam ki a mintát és mindig varrás után feltekertem.

 
Elvileg elég lenne csak feltekerni a hátlapot, én azért inkább gombostűvel rögzítettem a darabkáimat. Szerencsére hamar sikerült sorokká varrnom, meg tömbökké, így nem volt sok idő a gombostűzés:


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése