Oldalak

2022. május 26., csütörtök

Ide nyolc, oda nyolc

 Mivel még nem fogytak el a lefogyasztandó világos alsószálak, ezért szabtam újabb olivás foltokat, ezúttal nyolc blokkhoz elegendőt:


Kivételesen kedvem tellett a szabásban is, ami nem jellemző (azt a részt szeretem, amikor már összeállnak a foltok blokkokká és a blokkokk takaróvá), ezért a szövetekből is kiszabtam újabb nyolc blokknyit:

Előbb megvarrtam a világos varrnivalót, szerencsésen elhasználva az összes maradék alsószálat (aztán tekertem egyet, már direkt ehhez a varráshoz):


Utána átfűztem egy maradék sötét alsószálra, és megvarrtam a másik nyolcat is:

Lassan ezekből is lesz már annyi, hogy elkezdjek kirakózni velük, hogy hogy mutatnak majd takaróvá egyesülve...


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése