Oldalak

2021. szeptember 23., csütörtök

Szem előtt

 Ha szem előtt vannak a dolgok, az ember sokkal hatékonyabban foglalkozik velük. Lám, néhány nap alatt került idő összevarrni a foltokat kettesével:

Aztán kivasalni őket:

Közben fotóztam az elkészült ribizlibort is, amit gyógyszer jelleggel fogyasztunk, mert megfázásos légúti problémák ellenszere. Nyáron épp ebben a végeredményben reménykedtünk... édes, mint a szirup, gyümölcsös, leginkább Marilla édes meggyborával emlegetjük egy sorban.

A foltokból aztán alakultak négyfoltos blokkok, amikkel kicsit eljátszottam, és tényleg jól mutatnának tizenhat foltos blokknak is:

De már eleve partnerül választottam nekik ezt a sötétkék paplanhuzat maradékot, és ezt az elrendezést:


 Ami végül módosult egy másik tervvé, mikor rájöttem, hogy a kék anyagból épp háromszor annyi van, mint amire én emlékeztem.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése