Oldalak

2021. szeptember 19., vasárnap

Valami lesz

 Nekilátunk, azt' majd csak lesz belőle valami alapon...

készült borsó-babakajából is "fasírt":

 


Az eredményért csak magamat hibáztathatom, hisz ha a borsó ízéért nem vagyok oda, akkor talán több ízesítőt kellett volna belekeverni sütés előtt... azért elfogyott.



Varrás fronton is elkövethető ez a típusú eljárásmenet. A foltos blogok olvasásával nem hagytam fel kisbaba mellett sem... sőt. Két újabb kedvencem Quilty Folk és Crazy Victoriana crazy for quilts, akiktől azt tanultam, hogy varrogass valamit, aztán majd később kialakul, hogy mi lesz belőle.

Mindezt azért, mert a varrás már nagyon hiányzott, viszont időm még mindig nincs rá sok. Volt elöl egy maradék párnahuzat:


 

Meg egy maradék lepedő fodor része:


 

Nézegettem a párnahuzatot, hogy milyen foltok jönnének ki belőle legjobban, és arra jutottam, hogy 54 db 8x8-as négyzet:


 

És minő véletlen? a lepedő-fodor felhajtása épp 8 centis:


 valamint körben 54 mintaegységet tartalmaz:


Egy-két jobb babaalvás, vagy baba-apa program és még varrni is lesz időm...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése