Oldalak

2021. szeptember 11., szombat

Polár projekt eszkaláció

Mivel Zsófi várhatóan kinövi a tavalyi, már megtoldott hálózsákjait (ezt és ezt) az előttünk álló őszi-téli szezonban, kitaláltam, hogy varrok neki újat, nagyobbat.

A szabásminta hamar megvolt, ha az embernek egy könyvespolcnyi Burdája van felhalmozva, bármihez talál, csak idő kérdése. :)

Egy polcnyi maradék polárból hozzávalót választani még ennél is egyszerűbb volt, egy mályvaszín darab lett a befutó, ami elég nagy volt hozzá. Sőt. :) Persze, kellett valami kiegészítő anyag is, nem lehetett csak úgy magában hagyni, az nem rám vallana. :D Találtam is mellé egy, még a Lidl-ben, nagyon akciósan vett, óriás méretű pizsama(?) nadrágot, aminek a színe épp jó, és kellemes, paisley mintás. Kiszabtam tehát a hálózsák összes darabjait... de aztán nem az jött, ami logikus lett volna, hogy nekiállok, és megvarrom, ó, nem. Sem az, hogy még a varrás előtt elpakolom a maradék anyagokat. Nézegettem a maradék-maradék polárt, és arra jutottam, hogy azt inkább már vissza sem rakom a szekrénybe, hanem készítek belőle Zsófinak még egy jó meleg, téli nadrágot is. És lőn. De még mindig maradt az anyagból. :D Egy pulcsihoz már nem volt elég, ráadásul, egy rossz hajtás után megkezdett vágásnak köszönhetően még egy mellény darabjai sem jöttek ki belőle egészben. Sebaj, gondoltam, a mellények jól néznek ki külön vállrésszel, majd ez is úgy fog. Elő is vettem egy vajszín polárt, amiből le is vágtam a kiegészítő részeket, sőt, aztán össze is varrtam őket a mályva darabokkal. Aha, fordítva. Egy darabig morfondíroztam, hogy családon belül így is jó lesz, mivel nem csúnya, és a hordhatóságot nem befolyásolja. Aztán mégis levágtam az alaposan felvarrt felső részt, és a vállrészt is kiszabtam a mályvából, de a darabolást indokolandó, ezen darabokat leborítottam a paisley anyaggal. Aztán akkor már a mellény körbeszegéséhez is azt használtam, és a nadrág alján, a gumiházon is visszahoztam.

Ezek után legalább mindent varrhattam olyan sorrendben, ahogy akartam, mert mindenhez ugyanaz a cérna kellett. :)



A mellény patentos, a gombok csak díszek (és még a vajszín változathoz választottam őket, apró, rózsaszín-natúr kockásak. :)

Most a fent nevezett, maradék vajszín mellényvállak néznek rám várakozóan, nekem meg van is ötletem, hogy melyik másik polárt szedjem elő hozzájuk, a következő mellényhez...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése