Oldalak

2020. március 28., szombat

MMM, avagy maszkok minden mennyiségben

Kriszti:
Akkor hát maszkok, egymás hegyén-hátán tíz darab:


Szerintem rendes voltam a sógorommal, mert a 11 elkészült maszk közül végül csak három lett bolondos (az elefántos próbadarabbal együtt), a többi pasis:


Végre igazán értelmes felhasználási módot találtam a régóta gyűjtögetett, tépkedős papír zsebkendős dobozoknak is. Tíz maszk kényelmesen belefér, és amelyekben meghagytam a fóliát is, adagolásra is használhatók a továbbiakban:


Hogy újratölthető, ám lezárható legyen, a felbontott oldalt maszkoló /!!! :o) / szalaggal zártam vissza, ez néhányszor visszanyitható anélkül, hogy sérülne a doboz:

Zsuzsi:
Én sem akartam maszkokat varrni, de amikor Anikó barátnőm kért néhányat magának, és az édesanyjának, természetesen nem mondtam nemet. Egy puha párnahuzatból készült négy darab, háromrétegű, egyszerű, fehér maszk:


Aztán máris befutott a kérés Csillánktól, akinek még be kell járnia dolgozni, ezért a közlekedéshez kért pár vidám darabot, a kedvenc anyagaiból készültek:



Készült már nálam is kisebb méret, szívvidítóan tarkában:




Egy szép csomagot pedig Eszteremnek varrtam, ajándékba, mert ő orvos. Akkor már persze a párja is kapott:

Örülnék, ha ennyivel le is zárhatnánk a járványt, de máris vár két újabb kérés, úgyhogy részemről majd további maszkokkal...

Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése