Oldalak

2020. március 30., hétfő

MM vagyis még maszkok

Kriszti:
Zsuzsi Kriszta barátnője is szeretett volna pár maszkot a családjának, de ő valami vagányat akart. Zsuzsinak  nincsenek túl nagy készletei, ezért hozzám irányította, hátha nálam van a kedvére való választék. Hát lett! :o)


Vitathatatlan, hogy a feketék nem fogják sokáig bírni a fertőtlenítős mosást, és igen, van akinek furának tűnik a koponyás minta ebben az esetben, de én úgy voltam vele, ha Krisztáék ilyenben érzik jól magukat, akkor ilyet kapnak. Az ember nem vetkőzi csak úgy le a stílusát! :o)


Zsuzsi:
Nálam is még további kérések futottak be, köztük két helyről is fiúsabb színeket-mintákat kérve. Hát, készleteim valóban igen szegényesek Krisztiéhez képest, a foltvarrás több mintás vásznat igényel, mint a ruhák varrása... De azért összehoztam pár variációs lehetőséget még így is.




A vidám, egérmintásból pedig már felnőtt méretben is kértek, szívesen meg is varrtam, most minden vidámság jól jön.



Ezeket pedig egy maradék, amolyan félfrottír anyagból varrtam, kicsit vastagabbak, és cuki, apró, rózsaszín mintájuk van.




Tartok tőle, hogy még ezek sem az utolsók voltak, amik kikerülnek a kezem alól, de tán közben néha mással is...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése