Oldalak

2015. augusztus 1., szombat

Ezmiez?

avagy a bolond béka már megint visszatér. :o)

Megint bátyánktól érkezett egy rendelés. Nem kért túl bonyolult dolgot, viszont, hogy én mennyire bonyolítottam túl, azt máris mutatom sok képpel.
Mert példának okáért ez vajon mi?:





Ez egy farmer téglalapokból és farmering háromszögekből álló szalag, mondhatni.
De ha tovább varrom, akkor se sokat árul el:




Fura képkeret vagy hasonló furmány.
De így már kicsit könnyebb:




Jó, mondjuk itt már be van varrva a közepe is. Valamint ha a körvonal gyanús lenne valakinek, ne legyen kétség, megint bolondbékát aplikáltam:




Ilyen készen, felülről:




Oldalról, tartás nélkül:




Elárulhatom a rendeltetését is: karfa huzat lesz tesó kocsijában. 
Félig ki is tudtam próbálni a fotelem karfáján, mindjárt jobban mutat:




És hogy az egész miért lett mégis bonyolult? Hát a kis farmering betoldások miatt, amiket azért szerkesztettem bele, hogy rendesen össze lehessen húzni a karfán az aljában, körben futó gumizsinórral, de a sarkok se maradjanak fedetlenül (értelemszerűen ha már védőhuzat, ott se koszolódjon a gyári kárpit):




Hosszas nézegetést és előregondolkodást csak az igényelt, hogy melyik varrást mennyire kell nyitva hagyni, és milyen sorrendben varrjam az összeállításokat és szegéseket, meg bújtatókat, hogy minden a helyére kerüljön.

Még van egy tervem, ami végülis három terv egyben, azzal...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése