Oldalak

2015. augusztus 24., hétfő

Boróka bag design

... avagy "Rajzoltam én, és Shepard bácsi segített"...

Ahogy ma délelőtt a HellóAnyuban üldögéltem, szokásos varrós fogadóórámon, kis Boróka barátnőm megint mellém szegődött, és megint unatkozni kezdett, így megint feltúrtuk a riszájkling farmergyűjtő dobozukat, hogy alkothassunk valamit. Én arra gondoltam, hogy majd egy egyszerű, átlapolós táskát készítünk, aminek az érdekesség kedvéért az áthajtóját felvagdosom, és keresztben beszőjjük visszájára fordított farmer csíkokkal, de Borókának úgy megtetszett a felvagdosott tető, hogy úgy kellett hagynunk. Aztán keresett rá kicsi gombokat (megtanulhattam volna már, hogy ilyenkor is legyen nálam flitter, meg gyöngy), és minden rojtra fel is varrt egyet. A táska oldalát is részben ő varrta össze, meg a nadrág levágott felhajtásából készült pántot is fel. Engem gyakorlatilag csak olyan alantas feladatokra tart, mint cérnabefűzés, csomókötés, és a cérnák végének eldolgozása... :)

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez annyira aranyos :)

a Matula ikrek írta...

Szerintem is :)

Megjegyzés küldése