Oldalak

2014. augusztus 27., szerda

Vacakolós

Lassan, tapogatósan, félre-félretéve készültek el a mintagyűjteményes óriás neszesszerek. De azért elkészültek. Már csak egy kis napfényt kellett kivárni, hogy fényképezni is tudjam őket. :o)
Először összeálltak a külső lapok:





Mindkét hátoldalra egy-egy ingről lementett zseb is került, a fiúsra a farmering zsebe, a csajosra a bélésként is használt ing zsebe.

 
Aztán összeállítottam a darabokat, és folyton csak tűztem meg tűztem, és szálvégeket csomóztam, meg csomókat bújtattam. Ez több, mint unalmas és hosszadalmas művelet volt, de a végeredménye tetszik...(hozzám képest...) gazdag tűzés:



A befejező varrások, úgyismint szegés ferdepánttal, cipzárbevarrás, oldalvarrások, és talpvarrás már egy este alatt elkészültek. Jöhetnek tehát a kész művek:




Ezen jók a színek. De a következőn jobb a kiállásuk:




A hátuk is mutatósabb álló helyzetben:




Beléjük nézve látszik, igencsak nagy a befogadóképességük:




Te és Ő neszesszerpár néven a Meskán várják leendő tulajdonosaikat.

Ha netán nem lenne rájuk jelentkező, akkor sem aggódom a sorsuk miatt, mert az elkészülésük és fényképezésük közt eltelt időben párom cérnát fűzve a cipzárak akasztóiba, máris talált nekik új helyet:




Ma sok méter uncsi (és valószínűleg elkeserítő) függönyszegés vár rám, aztán néhány megrendelés a meskáról, szerencsére igen változatos színekkel és témákban. Tehát "Whirr-whirr" (ahogy az angolok utánozzák a varrógép duruzsolását) vagyis ...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

És nagyon jók lettek!

Megjegyzés küldése