Oldalak

2014. augusztus 17., vasárnap

Pillangók nyárutón

Turkálóból való ez a csodás anyag, itt még vasalatlanul:
A gyönyörű bordűrből három jutott a megvett darabra, egy a tetején, és kettő kb. 70-70 centivel lejjebb, aztán még a végén egy darab üres kék. Sokat filóztam, hogy hogy is daraboljam fel. Az tiszta, hogy a tetejéből valami tunikaféle lesz, aminek a vállrészét fogják kiemelni a lepkék (habár a lepkék félúton vannak az áttetsző és a sima rész között...).
gombostűzött látványterv
 
Mivel ez elvisz a köztes sima anyagból, a következő darab egy rövid szoknya lehetne, a pillangós bordűrrel az alján. A harmadik darab pedig egy gyönyörű, maxiszoknya, aminek az alján a bordűr alatt még bő tenyérnyi széles sima sáv van.
Levágtam a két felső darabot, és az egyszerűsége miatt a rövid szoknyának álltam először neki. Így sikerült:

Menetközben gondolkoztam azon, hogy a derekát szembehajtásokba rakom, és övpántba fogom, de így nagyobb méretválaszték csaphat le rá a Meskán. :o)
A csodás maxiszoknya, személyes kedvencem ötletét derékba vágta néhány festési hiba az anyagon, pff, így maximum midi szoknya lehetne, de úgy már elvész a szépsége. Viszont új ötletem támadt:
ennél szebben nem volt türelmem megtűzni
Ihlet a Pinterestről (szokás szerint, íme, a pinterestelés nem haszontalan időtöltés :D):
Ám aztán több festési hibát is észrevettem (hogy néztem én eddig ezt az anyagot??? elvakultan?)
mennyire gáz? :(


Na, majd meglátjuk, most először is ebédszünet. :o)
De aztán...

Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése