Oldalak

2014. augusztus 16., szombat

Maradék szoknya

Na, tessék, az egy délelőtt három kész projekt ellensúlyozásaként most egy hét alatt egy darabot bírtam összehozni. A teteje miatt megvett, majd széttrancsírozott póló 

 maradékából 

eredetileg kislány tunikát akartam varrni, gumival ráncolt mellrésszel,
, de menet közben mégis inkább szoknya lett belőle:

Eredetileg fehér szalagot akartam a derekába fűzni, de azt nem találtam a varázsdobozomban. Viszont ezt a kiárusításon, amúgy céltalanul vett, háromszínű szalagot igen. Pont elég lett a derekába, kétoldalon masnis kötőnek (azért gumi is van melléfűzve), az alján körben dísznek, egy plusz masnival, és még annyi maradt belőle, amit majd fel lehet tenni egy hajbavalóra. Két maradék eltakarítva. Ezzel is Laura jár jól, de most már tényleg vége a nyári holmik varrásának. :o)

Az idő úgyis hűvösödik, jól is esett egyik nap begyújtani a sütőt, egy csemegehagymás pitének, meg egy francia rakott krumplinak:

Ma krumplis pogácsát ÉS palacsintát sütök Z kedvéért (bár én azt kérdeztem tőle, hogy ezt VAGY azt szeretne inkább), de aztán nézek valami őszre készülő varrós tervet...

Folt. köv.






4 megjegyzés:

Anita írta...

Ez a szoknya lesz a másik kedvencem, a selyemcukor (?) mellett. Jövőre belenövünk és ha meg lesz ,akkor lecsapok rá,de lehet még előbb :D

Hegemony77 írta...

Csinos lett a szoknya!
A kaja csúnya és biztosan rossz, ne egyétek meg! Elmegyek érte! :))

a Matula ikrek írta...

Késő, már megettük. B-)

a Matula ikrek írta...

Ja, és köszi a dicséreteket, lányok! :o)
Anita, tényleg érdekel? Mert ezt csak úgyból, maradék felhasználásnak varrtam, és azt gondoltam, hogy elajándékozom Kriszti valamelyik keresztlányának, de semmi extra alkalom, szülinap, vagy ilyesmi, tehát lecsaphatsz rá. :o)

Megjegyzés küldése