Oldalak

2012. december 24., hétfő

Bécsi advent

Gyönyörű környezetben:




Csodás tarkaságban minden, mi szem-szájnak ingere:
A szemnek kézműves termékek tömkelege:
tipikus karácsonyi

nem pont karácsonyi, de tetszenek

mókás füstölők

még több karácsonyfa dísz

Gyönyörű égőfüzérek (megjegyzem, hasonlóan mutatósakat láttam itthoni vásárokban is)

miniatűrök

miniatűrök önkéntes méretjelzőkkel

karácsonyi ebéd/vacsora utáni csoportkép

csinos táblácskák, kedvencem az ajtó előtt álló kislány

ez a stand az édeséggekkel vetekszik látványban, de szappanokból áll a kínálata

A szájnak édesség tonnaszám, bár ezek egyben a szemnek is kedvesek:



a cukros alma nem olyan, mintha üvegből lenne?

a csokiszökőkút zuhanyára váró gyümölcsök, nyami

perec-választék

cukorkák színpompás választéka

hmm, Like nyalókát valaki?

kakukktojás, ezek fiókfogantyúk kerámiából :o)

csoki táblákban

még több csoki

karácsonyi csokik

ezek a csokik meg a karácsonyfára kívánkoznak

csoki csoportkép

süti azoknak, akik már unják a csokit
Ha hiszitek, ha nem, egy darab csokit sem vettünk. :o) Igazán remek nap volt, köszönet Dettinek, és Almának a társaságért!
Aztán vissza a karácsony előtti kapkodásba:

ha egy üzlet beindul... ez már elvileg az utolsó adag narancsos muffin karácsonyra

Mindenkinek nyugodt, szórakoztató, boldog karácsonyt!!!

Folt. köv.

4 megjegyzés:

Vica írta...

De jó kis vásár lehetett!
Sok szépség, de meg nézem majd én is egyszer!!

Békés, pihentető , boldog karácsonyt kívánok nektek is!

Kathy írta...

Kedvencem a csoki csoportkep. Olyan igazi nyam nyam.
Kellemes Unnepeket kivanok!

Unknown írta...

Én is voltam Bécsben,a másik vásáron, ( a városháza elött) ha érdekel megnézheted a képeket : http://www.rozsamuhelye-2010.blogspot.hu/2012/12/adventmarkt-becs-karacsonyi-vasar.html
Kellemes ünnepeket :o)

Belinda írta...

Vallomással tartozom, az én képeim a természetrajzi múzeum előtt készültek, mert aztán este már csak gombokat láttam orrmagasságban a tömegben, a Városháza előtt. (Újabban mindenki magasabb, mint én:) Itt egészen más dolgokat láttam! :)

Megjegyzés küldése