Oldalak

2011. november 16., szerda

Kutyusos párna téli lustálkodáshoz

Tegnap befejeztem a hétvégén elkezdett párnahuzatot, amit ebből a hálóingből álmodtam meg:



Ilyen lett:



Mivel a mintája kicsit ferdén volt nyomva... á, most minek beszélek mellé, valójában azért lett a saját díszpárnámra huzat belőle, mert beléjük szerettem. Bár tény, hogy a mintája ferdén lett nyomva, amint azt láthatjátok is. :o) Még megmaradt a hálóing eleje mintás alja, a háta, és egyik ujja, talán majd arra is kitalálok valamit.

S bár nálam épp tovább alakul a varrószoba rendje (erről majd később), Kriszti mutatná, főleg Hegemony kedvéért, hogy milyen az igazi szétpakolás, amikor az ember lánya valamit keres az anyagai között:


Hogy mihez túrt anyagokat? Azzal...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát meg kell mondjam, ez is egy rendezett rendetlenség :)
És megtaláltad amit kerestél? :)

a Matula ikrek írta...

Belátom, ez most elég rendezett, na, majd mutatok rosszabbat, de megnyugtatásul közlöm, hogy 1. igen, mindent megtaláltam, és 2. rendet raktam elég hamar. ;o)

Megjegyzés küldése