Oldalak

2011. szeptember 23., péntek

Meg a töltött krumpli és karalábé

Nem, nem megyünk át gasztroblogba, csak ma én is valami különlegesebbet főztem, és még szép is, gondoltam megmutatom. :o)

A töltenivalókat meghámozzuk, kivájjuk a belüket (csónakforma) és külön edényben megfőzzük a nagy és morzsalék darabokat is. A csónakokat nem teljesen főzzük át, a többit egészen.

A töltelék egyszerű: egy fetasajt elmorzsolva, némi felvágott felkockázva (jelen tálban párizsi és csirkemellsonka), a kivájt krumpli és karalábébelsők, fűszerek (itt rozmaring és kakukkfű és petrezselyem), valamint, ami a kép készülte után került bele: némi tejföl, hogy kicsit összefogja a többieket. Só nem kell, mert a feta nagyon sós (és ha ezt én mondom, aki elég sósan szereti az ételt, akkor elhihetitek, hogy elég a feta sózni)!


A tepsibe alufóliát terítünk (legalábbis aki nem akar sült sajtot sikálni), icipici olajat locsolunk végig rajta, erre tesszük a karalábét és krumplit, majd jól megpúpozzuk a töltelékkel:

Tíz perc után megszórhatjuk még reszelt trappista sajttal is, ha egy kis ropogós is jól jönne:


Végül pedig, akinek nem volt elege főzés közben a zöldségekből, eheti így is, nyers paradicsomszeletkékkel (az én tányérom, én így eszem):


2 megjegyzés:

Erika írta...

uhh, ez nagyon jól néz ki ... azt hiszem ötletet adtál a hétvégi menühöz :)

Vica írta...

hmm fini!!

Megjegyzés küldése