Oldalak

2011. szeptember 5., hétfő

Az idő pénz, avagy boltajánló, bolt-nem-ajánló

A régi mondás ismét igazolódott ma, amikor e heti (mintha máskor sok lenne...) csekély szabadidőmet spórolni akarva, az Üllői úti Meseboltban próbáltam megvenni a helyes, teadélután-témájú, bájos színekben játszó vásznat, az e hét végi, keresztanyuvá válásomra viendő, leendő keresztlányunknak készülő ajándékhoz.



Az anyag, amit nemrég, mikor mást kerestem, náluk is láttam, 3650.- forintba kerül...t volna méterenként, de nem kértem. Akkor már inkább vettem a fáradságot, és mégis kimentem a Hunyadi utcába, ahol totál ugyanazt a vásznat 1500-ért kaptam meg méterenként.
Tudom én, hogy szabad verseny, na de ez már azért...
Eddig is ezt tettem(tük), de mostantól még inkább ajánlom mindenkinek a Hunyadi utcai méteráru boltot, ami valójában nincs is olyan messze (két megálló a 42-es villamossal a Határ úttól), csak a másik bolt gyakorlatilag útba esik munkából hazafelé jövet.

Hmm, inkább vissza a kreativitáshoz...

Folt. köv.

4 megjegyzés:

Ledorka írta...

Irigyellek ám, hogy el tudsz menni a Hunyadi utcába... Pécsett nincs túl sok méterárubolt, és egyik drágább, minta másik. Ami a Hunyadi utcában 1500, az itt 2200. Persze, a Mesebolthoz képest még az is olcsó, ezek szerint. :)
Klassz az anyag. :)

Vica írta...

Gyönyörű ez az anyag!!
Kíváncsi vagyok milyen ajándékká alakul át.

Hmm hát igen, szabad ár verseny az van, de szerencsére még vannak tisztességes boltosok is.

Aledi írta...

Osztom a véleményed. Bevallom én még sosem voltam a Meseboltban, elég volt megnéznem az árakat a honlapon. A Hunyadi fiúknál viszont bőséges, szépséges a választék, és eddig sehol nem találtam olcsóbb árakat. (Nekem meg ráadásul autóval 10 perc :)

Bejus70 írta...

Jaja! Ráadásul a Meseboltos eladó asszonyság mindig el van havazva, talán éppen ezért nem túl barátságos... Kioktat és kész...megyek is inkább Hunyadiékhoz azóta.

Megjegyzés küldése