Oldalak

2010. november 15., hétfő

Hétvégi termés

Hétvégén turkálóban voltam, sajnálatos módon, amiket kerestem, semmire nem találtam, de hogy mégse távozzak üres kézzel, ez a szépséges málnás függöny azért hazajött velem. Igaz, hogy inkább nyárra lesz aktuális a felhasználásával készült... bármi :o), de ki tudna ellenállni a gyönyörű rajzolatainak, és apró feliratainak?! Aki ismer, tudja, hogy én aztán nem! :o)





A varrósarok is működött egy keveset, szabdaltam a falvédő további részeit, ahogy leraktam szépen, átláthatóan (és nem titkoltan fotózhatóan), a külföldi foltos oldalakon látott charm pack-ok (vagy mondjuk egyszerűen magyarosítva sármpakknak!) jutottak eszembe. Guszta látvány! :o) Már annak, aki szereti a rózsaszínt...






Bár az igazság az, hogy kicsivel több kellett ezekből a négyzetekből, pontosan ennyi, de így nem egyforma a két sor. :o)




Már ennél is jóval előrébb vagyok a varrással, de arról még nem készült kép, szóval további varrás és fényképezés után...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

e-dit írta...

Sziasztok lányok! Kaptok tőlem egy vándordíjat:
http://textilorszag.hu/kozlemeny/kreativ-blogger-dij
További jó munkát Nektek!

Megjegyzés küldése