Oldalak

2010. november 11., csütörtök

Bíborba, bársonyba...

Én is varrok ám azért, nem csak Kriszti. :o) Az egyik vonalat, amin haladok, még egy kicsit dugdosom, mielőtt megmutatnám, de addig is némi karácsonyi készülődés.
Kriszti egyik keresztlányának készül két bársonynadrág, sportos-fiús a kiscsaj, ezért a szín-, és a fazonválasztás, azért egy pici lányosságot nem tudtam kihagyni, a virágrátétekkel a nagy, fiús zsebeken. :o) Becsszó, majd mutatom, ha látványosabbak lesznek is.



A másik pedig szintén kord, ebből párom lányának készül majd nadrág, vagy hosszú szoknya. 11 éves a delikvens, ezt, és az anyag nem igazán rózsaszín árnyalatát figyelembe véve, szívesen fogadnék néhány díszítési, más színnel kombinálási ötletet. Őszintén megmondom, nekem egyelőre nem sok minden jutott eszembe, a feketét és a fehéret, aztán a pirosat-bordót is elvetettem, és más meg nem jutott eszembe még, egyelőre hagyom érni a dolgot. Ha valakinek megbirizgálja a fantáziáját, és megosztja az ötletét, előre is köszönöm. Még csak annyit, hogy a képnél fáradtabb rózsaszíne van valójában az anyagnak, de persze nem tudtam igazán jól lefényképezni.


Ha történik valami a varrósarokban, újra...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Monaline írta...

Esetleg világos rózsaszín díszítés,vagy fehér csipkeszalag/farkasfog?Esetleg hasonló színű kockás anyaggal ferdepántozni?:)

a Matula ikrek írta...

A fehéret leszavaztam, mert olyan fáradt a rózsaszín, hogy fehérrel csak ódivatút lehetne kihozni belőle, de látod, a kockás jó ötlet, az fiatalos is, csak találjak majd hozzáillő színt. :o) Köszi! :o)

Megjegyzés küldése