Oldalak

2023. augusztus 11., péntek

Zsófi oviba megy...

 és az ágyneműi mellé gumis lepedők is kellenek. Láthatólag ráhagytam a színválasztás jogát, de szerencsére mindegyikhez találtam a felvarrós virágokból hozzáillőt:


Kell még neki babzsák (amit a leírás szerint legjobb rizzsel tölteni, micsoda csalás?!), ami nem okozhat gondot. Bár nem volt itthon elég rizs, ezért boltba kellett menni, aztán meg az első huzatot egy centivel rövidebbre szabtam véletlenül:


Persze, beleférne, hisz nincs keményre töltve rizzsel, de épp a mozgékonyságát vesztené el tőle. Enyhén bosszantó volt, hogy erre akkor jöttem rá, mikor már a virágot is felvarrtam, de nem volt mese, szabtam, varrtam újat, jó méretben. (Igen, a csodás egyszarvús anyagot is Zsófi választotta, de ezt sugalmaztam, bevallom. :o) )

 


Kell még két zsák ruháknak, meg egy az ágynemű szállításhoz, azokkal...



Folt.  köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése