Oldalak

2023. augusztus 21., hétfő

Próbából alátétek

 Egyik új kedvenc foltvarrós blogomon láttam egy takarót, ahol farmerekből varrt kajla részeg ember lépései blokkok alkották a takaró egyik szélét. Mindenképpen ki akartam próbálni a mintát, és kitaláltam, hogy tányéralátétnek varrom meg.

Akkor viszont felmerült bennem az is, hogy varrhatnám úgy is, hogy a külső részekkel kistricelem az alátétek hátlapjait, így elkerülve a kifordítás utáni lyuk-bevarrást. Mint cuki babaméretű tükörpaplanhuzatok (ha valakinek mond még ez a kifejezés valamit...):

Így a belső köríveket nem összefoltoltam a külsőkkel, hanem a négy negyedből összevarrt kört aplikáltam nyitott széllel a lyukakra:

Végül belülről indulva csigavonalban letűztem, és elégedetten a végeredménnyel frissiben el is ajándékoztam barátnőm lányának, aki négy gyereket nevelő anyukaként nagyra értékeli az alátétek hasznát:


 

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése