Oldalak

2023. augusztus 15., kedd

Ha sok pöfeteget akar enni az ember...

 akkor nem árt varrni egy naaaagy táskát a szedéséhez. Főleg, ha felelőtlenül elviszi haza az ember az előző adaggal a gombaszedő naaaaagy műanyag zacskóját... :)

Találtam egy nagyobb darabot ebből a barna, kissé rugalmas, sztreccsfarmerre hajazó anyagból, és hamar kiszabtam négy csíkot teljes hosszban, a maradékot meg hosszában elfeleztem. Aztán varrtam négy pántot, és felvarrtam őket a nagy oldalakra.

Ez egy megtévesztő nézet, ilyen a kis alakja, kb. 55x45 cm:

 

No de, épp azt beszéltük Zolival, hogy ehhez a cipekedéshez a régi málhazsák lenne az igazi, mert az nagy, és még nagyobbra lehet nyitni szükség esetén. Hát kérem, kis gondolkodás után én megalkottam a málhaszatyrot:

A sima szatyorból kihúzható egy újabb "emelet". Nem mondom, kissé viccesen mutat, és nem is törtem magam az esztétika felé, de strapabíró, naaaaagy, és bátyánk csak annyit mondott, hozhattam volna korábban.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése