Oldalak

2023. június 20., kedd

Sokadikix

 Gondoltam, azzal kezdem, hogy bátyánk MÁR MEGINT új telefont vett, ráadásul olyat, ami az előző (sok) tokokból egybe se passzol méretben. De aztán visszanéztem, és a legutóbbi alkalom több, mint egy éve volt, hogy telefontokot kért tőlem. Viszont ez akkor is a sokadik ilyen, amit varrok neki.

Mivel egy másik varrás közben voltam épp, csak egy egyszerűt, de nagyszerűt gondoltam ki neki, és hamar össze is állt a kép fejben, hogy mik kellenek hozzá.

Egyik oldalon mintásan kopott farmer csíkokon barimintás szövött szalag:


A másik oldalt először dísz nélkül terveztem hagyni, de míg elővettem a címkés dobozból a szalagot, kezembe került egy puha bőr címke, ami ideillett:

A bélés, a rétegek közé fogott flízen kívűl egy szintén ide termett, kockás flaneling ujjából került ki:


Tökéletes lett a méret, és a kivitelezéssel is elégedett volt a "megrendelő".



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése