Oldalak

2023. június 23., péntek

Bohém

A varrógéptok képe megrendelést hozott, hasonló stílusban kártyákhoz való (nem bank-kártya típusúakhoz) tokokat kért Pynky. Azt beszéltük meg, hogy nem rendes foltvarrással készülnek, mert úgy torlódnának a varrásráhagyások, kevés foltból lehetne csak egyet-egyet összeállítani. De a stílust megtartottuk, így előtúrtam az összes színes és mintás farmeremet. Magam is meglepődtem, hogy ilyen széles lett a választék:

 

Először kiszabtam 20 alapot vékony vászonból, aztán a színes (és kevés kék) farmerokból kollázsokat állítottam össze rájuk, és minden folt széleit duplán levarrtam. Az utolsónál talán kissé elragadtattam magam. :o)

Így nézett ki a kész kupac ezen a ponton:

Aztán válogattam érdekes vásznakat bélésnek, hogy akkor még rátegyünk egy lapáttal az eklektikára, gombozás-gomblyukazás előtt meg így néztek ki:


Gombvarrás után legombolós oldalak:

És a gombolással nem takart oldalak:

Körkép a bélésekkel:

Utazás előtti napozó csoportkép, ez már csak azért, mert halomban mindig jól mutatnak az efféle varrási eredmények:

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése