Oldalak

2023. június 7., szerda

Iiiiiimááááádoooooom!

 A hiperszuper varrógépemhez annak idején volt a dobozban egy huzat. Huzatka... provizórikus, hogy úgy mondjam. A régi műanyag huzatok még rendelkeztek némi vastagsággal és időtállósággal, hát ez már nem. Hamar szakadozni kezdett, amit még megragasztgattam, de az se tartott tovább, hát lefoszlott a gépről szinte már. Kellett hát egy rendes huzat.

Amihez először is foltoltam farmer lapokat (mindenki tudja, hogy farmerkékkel és pirossal engem kilóra lehet megvenni):

Bélésnek ezt az unokatesónktól kapott varrodai maradékot használtam, színben passzol, a szinte vicces, havasi gyopáros, pereces, szarvasos mintáját máshol úgyis nehezen tudnám elképzelni (ez előtt egy bevásárlótáska bélése lett):

A végeredménnyel, több, mint elégedett vagyok. Ezt az összképet szívesen fogom nézegetni mindennap:




A jobb, hátsó sarkot pedig felsliccelve hagytam, hogy az állandóan bedugott zsinór ne nyomja fel a huzatot a gépről:


Bár kedvetlenül, szükségből varrtam ezt most, nem sikerülhetett volna jobban, ha hosszan tervezgetem se.


Folt. köv.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése