Oldalak

2022. április 18., hétfő

Nadrágok

 Megint egy menet közben terebélyesedő varrás: azzal kezdődött, hogy nem találtam anyukánk kívánalmainak megfelelő melegítő nadrágot a környékbeli boltokban, ezért úgy döntöttem, hogy akkor majd varrok neki. Az otthoni készletből varrtam egy próbadarabot, az bevált, egynek meg is felel. De persze egynél én nem állok meg, vettem kétféle anyagot, a biztonság kedvéért kicsit többet, mint ami általában egy nadrághoz kell. Ki is szabtam a két nadrágot. Aztán a maradék anyagokból még Zsófinak is össze lehetett szerkeszteni egy-egy darabot, igaz, kicsit toldozgatni kellett, de azt szándékos szabásvonalnak álcáztam, színes térdfoltokkal. Aztán gyorsan megvarrtam mind a négyet, így most anyukánk az unokájához tud öltözni. Vagy Zsófi a mamájához. :)


 



A maradékok maradékát pedig felvágtam kisebb négyzetekre, azokból még díszpárnahuzatok lesznek, csak kell hozzájuk valami kiegészítő anyag. Aztán majd abból megint támad valami új ötletem... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése