Oldalak

2022. április 29., péntek

Ez a műsor nem jött volna létre...

... ha nincs a Kontrax. Mondták a Friderikusz show-ban annak idején.

Engem azonban nem a Kontrax támogatott, hanem Zsuzsi. Különben ez a két takaró az ikreknek nem jött volna létre (vagy legalábbis csúnya késéssel a ballagásukhoz képest) /ha jobban belegondolok, tán nem is vágtam volna bele egyedül.../:

A sötétebb Katáé, a világosabb Fannié, hisz ikrek ugyan, de közel sem egyforma az ízlésük, vagy a természetük. Eredetileg a hátlapot is úgy választottam, hogy a sötéthez a sötétet, a világoshoz a világosat, de aztán átgondoltam sakktáblásra, így vidámabb és összetartozóbb:

 El is pakoltam őket, miután kétszer rojtoztuk, egyszer mostuk és aztán még le is porszívóztuk őket. Hogy ezek kerülnek-e előbb átadásra, vagy az épp alakuló babatakaró az ikrek nővérének, az még kérdés. :o)


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése