Oldalak

2021. november 3., szerda

Lépcsős

Ilyenre sikerült összevarrnom a takaró három részét. Szeretném Zsófira fogni, de pont aludt, mikor összepakoltam a sorokat és megvarrtam. :o)

Zsuzsi rendes volt, és elvitte így, majd kijavítja, mielőtt hátlapozni és steppelni tudná.

 

Mindenesetre én folytathatom a varrogatást kedvemre a maradékokból. A zöldből volt még akkora darab, hogy felvághattam 25 csíkra:
 

Amiket azután méretre szabdaltam, hogy majd más csíkokkal kiegészülve blokkokká varrhassam:

 További vagdosás, turkálás, számolás, újabb turkálás és folytatólagos szabások után így festett az alapanyag készlet:

 

Amiből először ezt a 12 blokkot varrtam meg:

Aztán még ezt a 13-at:

Hogy végül kirakózzak velük egy szövöttnek látszó mintát:

Meg egy lépcsőset is:


 

De az igazat megvallva itt még szavazás se volt, mert az egyik kirakózás már csak kíváncsiságból történt meg.

Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése