Oldalak

2021. november 13., szombat

Toldoz és foltoz

 Míg összeállítottam a csíkokból varrt blokkokat egy tömbbe, máris azon járt az eszem, hogy ami minden színéhez passzolna... az a sellős paplanhuzat a készleteim közt. Mivel már egy nadrágért megkezdtem régebben, így könnyű szívvel vagdaltam tovább:
 

Aztán Zsuzsival latolgattuk, hogy a hátlaphoz is elég-e a sellős anyag maradéka. Nos némi kiegészítéssel, hogy a steppelésnél mindenhol biztos ráhagyások legyenek, elég. Ehhez foltozgattam kék vászondarabokat:


Aztán kettévágva felvarrtam a sellős maradékra, amit már középen szintén betoldottam egy keskeny csíkkal a kékekből:


Innen már Zsuzsin a sor, mert jószívűen bevállalta a steppelést.

Némi maradékkal az előlap foltos részéből...

Folt. köv.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése