Oldalak

2018. június 2., szombat

Megint Laurának

A rózsaszín kockás filózásnak még nincs teljesen kidolgozott végeredménye, de addig is elhasználtam a piros-fehér kockás blúzom maradékát.
A hasonló fazonú-kisebb méretű szabásminta módszerrel kiszabtam egy kis felsőrészt, bár láttam, hogy ez csak empír fazon lesz, nem ad ki egy egész ruhaderekat. Sebaj, szeretjük az empír fazont, kislányoknak (is) igen jól áll. De mi legyen az alja?
Közben, ugye, átszabtam magamnak a sötétkék kánikularuhát, hát láttam ám, hogy az milyen jól kiegészítené a piros-fehér anyagot. Na ja, de abból nem vágtam le akkorát, ami kellene. Ekkor kérdeztem meg Krisztit, nem lenne-e valami vékony, de klasszikus kék farmeringe készleten. Sajnos nem volt. Gondoltam, akkor keresek valami más színt, mintát, a saját vásznas dobozaimban. Erre mit adnak az istenek, hát nem szembejött egy pont méretes, bár kicsit világosabb kék darab, valaminek - ha agyonüttök, sem emlékszem, hogy minek - a levágott alja. Csak leegyenesítettem a tetejét, beráncoltam a felsőrész aljának méretére, összevarrtam, és kész is volt. Kivéve, hogy a felső szabásából leesett két darabka eléggé adta magát zseb formának, így még azokat is gyorsan meg-, és rávarrtam. De most már kész, lenge, színei miatt akár matrózosnak is nevezhető nyári tunika:

Most pár függöny megvarrásának erejéig felfüggesztem a kreatív szériát, de aztán...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése