Oldalak

2015. március 19., csütörtök

Kreatív javítás

Az a fajta javítás, ami kihívást jelent, valami megmentését, valami használhatóságának meghosszabbítását. Ezúttal egy szeretett, ám letaposott szegélyű túranadrágét. A nadrág eredetileg túl hosszú volt a gazdájának, így fel lett hajtva, de sajnos még így is sikerült túrázás közben megnyekkenteni egyik szára alját.
előtte

sérülten
Mivel a sérülés belelóg a második felhajtásba, így nem tudtam pótlás nélkül újraszegni a nadrágot.
Kicsit kénytelen is voltam diszkó dívásítani, mert a kezembe akadt, megfelelő vastagságú, és legalábbis többnyire fekete anyag a következő törzsi hastánc fellépő ruhánk egyik anyaga. A sérülésen túlnyúló, szélén behajtott anyagot alátűztem a cafrangos szélnek, majd egyrészt a szakadt szél mentén, utána pedig a színén, a folt széle mentén varrtam le cikkcakkal. Bár azt jobban szeretem, ezúttal a későbbi hajtások miatt nem választottam a folt szélének behajtva letűzését.
hmm, hát, hasonló anyag...

eredeti formára rögzítve...
... és levarrva
Ez után már újra hajthattam és letűzhettem a dupla felhajtást. A csillogó ráadás belülre került, a nadrág újra túrázhat.

Csilla is itt volt mellénykét próbálni, így azzal...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése