Oldalak

2015. március 10., kedd

Babanadrág

Egy kedves ismerős majdnem egyéves kisfiának készül a következő nadrágszéria, hogy legyen miből választaniuk.
Emlékeztek még a keresztlányaink helyes, buggyos, kockás flanel nadrágjaira?

 Azoknak a maradékát szedtem elő elsőnek. Mivel a sárgából már csak egy csík maradt, és a világoskékből sem túl nagy darab, így ezeket először is összevarrtam. Így már majdnem ráfért az óriás méretű, 80-as kis nadrág szabásmintája. Szerencsére széltében viszont több hely volt, így elhagytam a rászabott gumiházat, és a végén egy külön szabottat tettem rá. Ahogy a nadrág darabokat vágtam ki, a maradékokat egy kupacba gyűjtögettem Krisztinek. Lett közte egy kész manósapka is:
két szembefordított nadrág háta darab, de mi bújkál köztük?

ebből manós falikép lesz, akárki meglássa :)
Megvoltak tehát a nadrág darabjai, az aljukon helyes kis sárga csíkkal, még valami díszítést kellett kitalálnom rá. Ekkora nadrágtulajdonosnak még nemigen kell zseb, így a térdfoltok mellett döntöttem. Ha már sárga a rátét, gondolkoztam a napocskán, vagy az oroszlánfejen. Kiszabtam két kört, és ahogy a hátuljukra elkezdtem megrajzolni az oroszlánfejet, még filózva, hogy hullámos, vagy cakkos sörényük legyen, rájöttem, hogy simán Smiley-k is lehetnének.
így lesz titkos oroszlán a nadrágon
Aztán még ennél is egyszerűbb lett a megoldás, a kockás anyagból minden egyéb minta nélkül is remekül néznek ki a rátétek, mint afféle macipocak foltok. :)
A nadrág egyszerűsége, és kis mérete miatt aztán már gyorsan elkészült:



Most jöhet a szokásos, több napra való főzés, de aztán további apró nadrágok következnek (és kavarognak az ötletek a fejemben a lányka nadrágok maradékainak felhasználásáról)...

Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése