Oldalak

2015. március 28., szombat

Cicák és neszik

Egyikük rendelésre készült,  egy külföldön szerencsét próbáló leányzónak ajándékba. Az anyagot az ajándékozó, az anyuka választotta, én pedig két, különböző méretet  készítettem, ha már kijött a Hunyadi utcában vett 40 centi anyagból, hogy majd kiválaszthassák a praktikusabbat. A bélés mintája mentén steppeltem össze a külső és belső oldalt, meg  a közéfogott flízt, aminek a neszik a jó tartásukat köszönhetik, még így, üresen is kackiásak.
A másik cicás anyagot pedig azért vettem, mert a Facebook-on barátnőm figyelmembe ajánlotta a Zöld Menedék Állatvédő Alapítvány Macskamentő kézműves licitjét, és azt gondoltam, hogy ha már úgyis cicás nesziket varrok, igazán hozzáadhatok még egyet. :)

A steppelés időrabló tevékenység, főként a rétegek előzetes rögzítése:
biztostűvel még lassabb, de aztán kényelmesebben varrható

színes gombostűkkel vidámabb, és gyorsabb, de szúrósabb
De aztán tegnap délutánra elkészült a három alap:

Innét már csak némi ferdepántolás, cipzárvarrás, és a ma délelőttre maradt összeállító varrások voltak hátra, és lám, máris kész a három, macskakedvelőket dorombolásra késztető kis neszesszer:
a három gráci(c)a

tesók
bájos bélés

készek elbűvölni a licitálókat
közben kicsit hemperegnek

csajos belső

Persze a második cicás anyagból is maradt még, főként, mert az 140 cm széles volt, így abból máris készül valami. Talán már azzal...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagggyon szépek lettek! És annyira tetszenek a munka közben készült képek is! Olyan szép rendezett a biztostűzés és a gombostűzés :))

a Matula ikrek írta...

Köszi Móni! :)

Megjegyzés küldése