Oldalak

2015. január 24., szombat

Közbevetőleg

Miközben készül a manós anyagból a hátizsák (hamarosan mutatom), a kezembe akadt egy félbemaradt maradék-feldolgozás, hát gyorsan befejeztem.
A rózsaszín szoknyácska fehér részéből a felhajtáskor levágtam egy csíkot, és valamiért nem dobtam ki. Nézegettem, és rájöttem, hogy hasonlít a Pinteresten látott, pólókból készített fonalakhoz. Nyilván ekkorka darabból nem fogok lábtörlőt horgolni, de egy kis karkötőt simán.
sima láncszemsor

Meg is történt, akár magamnak is jó lett volna, de inkább szorosra kötöttem, és a végeket elvarrtam belülre dugdosva. Mivel máris Laurára gondoltam, előszedtem fehér virágocska formájú flittereimet, és felvarrtam jónéhányat rá. Így már elég szép lesz a kis huncut tündérkének.


Vissza a hátizsák gyártáshoz, azzal...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése